DIMECRES

AL BUFFET DE NOU!

Avui hem tornat a esmorzar al buffet de l'hotel, semblava que la gent ja estava més tranquil·la a l'hora d'esmorzar, perquè ja s'esperaven trobar tant menjar. Però hi van haver problemes per poder trobar una taula lliure, ja que hi havia més gent.
Ningú no va fer tard, no com el dia anterior, i després d'esmorzar ens van deixar uns minuts per a poder acabar d'enllestir les maletes. Les vam portar a una habitació de l'hotel on ens les van guardar tot el dia.

REUNIÓ AL HALL

Després d'enllestir les maletes vam reunir-nos al hall de l'hotel, on els professors ens van explicar el que faríem aquell dia i ens van fer tornar les targetes de les habitacions i pagar les consumicions fetes del minibar.
Seguidament vam començar el nostre camí cap al Caixafòrum.

EL CAIXAFÒRUM

Quan vam arribar al Caixafòrum vam haver d'esperar una estona a fora de l'edifici per a que algú ens atengués. Vam aprofitar per mirar un "jardí vertical", preguntar-nos els uns als altres com el regaven i fer fotografies.

Un cop vam entrar vam desar les nostres motxilles en unes taquilles i unes guies ens van explicar diferents aspectes i l'història de l'edifici. També ens van explicar com regaven el jardí vertical! Resulta que per on s'aguanten les plantes, una malla, hi passen uns tubs gota-a-gota que van deixant anar aigua.

EL MUSEU DEL PRADO

Passejàrem pels carrers de Madrid camí Museu del Prado. A davant del museu vam veure un altre grup escolar amb uns uniformes verds que ens van cridar l'atenció. Després ens els vam trobar a dins del museu mirant el quadre Las Meninas, que a nosaltres ens va explicar la nostra professora Llum. Abans de tot això els dos grups ens vam separar i el grup B va anar amb la Llum, que els explicava els quadres i sales per on passaven. Però el grup A, que anàvem amb la professora Vanessa ens vam perdre i vam donar un munt de tombs per trobar als nostres companys. Finalment els vam trobar i vam estudiar diversos quadres fins a l'hora de dinar. Però per sortir del museu ens vam perdre de nou.
Un cop vam aconseguir trobar la sortida del museu, vam anar a dinar (VIP'S un altre cop), on tots vam menjar bé i bo.

Aquí us deixem un video on podeu fer una petita visita virtual pels quadres més prestigiosos del museu.

MUSEU NACIONAL D'ART REINA SOFÍA

Després de dinar ens quedava encara una visita llampec al MNARS. Després de deixar les motxilles en unes taquilles ens hem dirigit cap al nostre objectiu: El Guernica de Picasso. El quadre més important del S. XX. Alguns observavem atentament mentre uns altres veien elefants on hi havia toros... En fi... El cubisme és el que té. Tots es vam quedar prendats d'aquesta obra tant impactant i important. En acabar, vam fer un tomb a la botiga del museu on alguns van aprofitar per fer les últimes compres.

TORNEM CAP A CASA!

Després de visitar el museu Reina Sofia, vam tornar a l'hotel, on vam agafar les maletes de nou i ens vam dirigir cap a l'estació d'Atocha per agafar l'AVE i tornar un altre cop cap a casa.  Abans però, vam estar una estona per l'estació, on hi ha un jardí botànic. A les 7, vam agafar el tren i cap a quarts de 10, arribàvem a Lleida, i d'allí amb autobús fins a Balaguer.

Aquest ha estat un gran viatge, hem aprés un munt de coses, hem observat les obres d'art més importants del país, hem visistat monuments i edificis realment espectaculars, ens ho hem passat molt més que bé, hem disfrutat amb els amics d'uns moments de ben segur inoblidables per a tots i totes.
Estem segures que per a tots i totes aquest ha estat un viatge i una experiència que es quedarà gravada a les nostres memòries.